LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2019 | PUSAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN
» MENGENAI KAMI » PIAGAM PELANGGAN » LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2019

LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2019

Di bawah pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan & Inovasi), berikut adalah keperluan piagam pelanggan yang tertakluk di bawah pengurusan RMC:

  1. Mengeluarkan surat kelulusan permohonan geran dalam tempoh empat belas (14) hari bekerja daripada tarikh penerimaan surat penaja.
  2. Mengeluarkan surat tawaran Geran dalam tempoh dua puluh satu (21) hari   bekerja selepas menerima proposal muktamad daripada penyelidik.
  3. Memaklumkan keputusan permohonan untuk menghadiri seminar / persidangan / bengkel / lawatan luar negara (SKBL) dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas Mesyuarat Jawatankuasa SKBL.

 

 LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN : 

Kemaskini:: 09/07/2020 [engkuliyana]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1610
03-9769 1610
SXDdCAV~