LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2018 | PUSAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN
» MENGENAI KAMI » PIAGAM PELANGGAN » LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2018

LAPORAN PIAGAM PELANGGAN 2018

Di bawah pejabat Timbalan Naib Canselor (Penyelidikan & Inovasi), berikut adalah keperluan piagam pelanggan yang tertakluk di bawah pengurusan RMC:

  1. Mengeluarkan surat  kelulusan   permohonan   geran  dalam  tempoh   empat  belas  (14) hari bekerja daripada  tarikh  penerimaan  surat penaja.
  2. Mengeluarkan surat tawaran    Geran    dalam   tempoh dua puluh satu (21) hari   bekerja    selepas keputusan permohonan
  3. Memaklumkan keputusan   permohonan   untuk  menghadiri   seminar   /  persidangan   / bengkel  /  lawatan  luar  negara  (SKBL)  dalam  tempoh   lima  (5)  hari  bekerja  selepas Mesyuarat  Jawatankuasa   SKBL

 

 LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN : 

Kemaskini:: 09/07/2020 [engkuliyana]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 1610
03-9769 1610
SXEQVAO~